Σε ανοιχτη συγκρουση Κασσελακη - Τσιπρα μπαινει ο ΣΥΡΙΖΑ - Ερχονται ραγδαιες εξελιξεις

Σε ανοιχτη συγκρουση Κασσελακη - Τσιπρα μπαινει ο ΣΥΡΙΖΑ - Ερχονται ραγδαιες εξελιξεις
Βαθαίνει η κρίση στον ΣΥΡΙΖΑ, με τον Πρόεδρο του κόμματος Στέφανο Κασσελάκη να απευθύνεται άμεσα στον Αλέξη Τσίπρα, υπογραμμίζοντας ότι «δεν ήρθα πίσω στην πατρίδα μου για να αναλώνομαι σε καθημερινούς εσωκομματικούς εμφυλίους».
Ο Στέφανος Κασσελάκης στην ανάρτησή του στο Facebook καλεί τον Αλέξη Τσίπρα να επιστρέψει στα ηνία του κόμματος και ο ίδιος όπως γράφει: «Θα είμαι συντεταγμένος στρατιώτης στην προσπάθειά σου, χωρίς να σε υπονομεύσω ούτε στιγμή». «Αν όμως δεν το επιθυμείς, στήριξέ με να κάνω την προσπάθεια για το κόμμα μας, χωρίς παιχνίδια», σημειώνει.
Υπενθυμίζεται ότι τα λεγόμενα του Στέφανου Κασσελάκη, προκάλεσαν την οργισμένη απάντηση κύκλων του πρώην πρωθυπουργού, οι οποίοι τόνισαν σχετικά με το ζήτημα της «Αυγής» ότι «η αγωνία των εργαζομένων στα ΜΜΕ του κόμματος δεν μπορεί να γίνεται φτηνό εμπόρευμα για εσωκομματική κατανάλωση».



ΣΥΡΙΖΑ: «Αν ο Κασσελάκης δεν παραιτήθηκε ακόμη, θα πρέπει να το κάνει» - Θλιβερή εξέλιξη για τον ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήρισε ο Θανάσης Θεοχαρόπουλος τις δύο μεταμεσονύχτιες αναρτήσεις του Στέφανου Κασσελάκη, με τις οποίες ο τελευταίος απευθυνόταν στον Αλέξη Τσίπρα. ***** Πάτρα: Πατέρας και θείος ξυλοκόπησαν 15χρονο όταν τους είπε ότι είναι ομοφυλόφιλος. ***** Το «βαθύ Κράτος» των Δημοκρατικών προτρέπει τον Τζο Μπάιντεν να αποχωρήσει.

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024

ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ: Τα βλέμματα στην κοινή συνεδρίαση του Πολιτικού Συμβουλίου και της Κοινοβουλευτικής Ομάδας

Το Πολιτικό Συμβούλιο ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΑΛ θα συνεδριάσει στις 12:00 στην αίθουσα Τύπου, Χαριλάου Τρικούπη 50, και ενώ το κόμμα βρίσκεται σε περιδίνηση, με ευθεία αμφισβήτηση της ηγεσίας του Νίκου Ανδρουλάκη.
Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, σήκωσε το γάντι και σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ τόνισε: «Εγώ είμαι έτοιμος να αξιολογηθώ ανά πάσα ώρα και στιγμή από τη βάση της δημοκρατικής παράταξης και για τα αποτελέσματα που έχω φέρει και για το ήθος μου και για το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ και για την αξιοπιστία μου».
«Υπάρχουν υποδείγματα ηγεσίας. Αν σε κάποιους δεν αρέσει το υπόδειγμα της δικής μου ηγεσίας, ας το πουν ευθαρσώς (…) Η δική μου ηγεσία έχει κάποια χαρακτηριστικά. Εγώ δεν είμαι ούτε παράγοντας διαφθοράς, ούτε παράγοντας παιχνιδιών με τα ισχυρά οικονομικά συμφέροντα της χώρας, ούτε παράγοντας αποσταθεροποίησης. Έχω ένα προγραμματικό λόγο, λειτουργώ με συνέπεια. Η επικοινωνία υποτάσσεται στην πολιτική και όχι η πολιτική στην επικοινωνία. Αν λοιπόν αυτό το μοντέλο της ηγεσίας δεν αρέσει σε κάποιους, ας το πούνε ευθέως» σημείωσε μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΕΡΤNews.



«The New Daily Mail» 
Newsroom



ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΘΕΜΑΤΑ

Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ

WEB RADIO

WEB RADIO
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να παραμείνετε στην σελίδα μας, κάντε δεξί κλικ, άνοιγμα νέας καρτέλας

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ



Αιρετικες Ιδεες

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Οι παραπάνω απόψεις δεν απηχούν κατ΄ ανάγκη απόψεις της Εφημερίδας. Προβάλλονται όμως στα πλαίσια του πλουραλισμού και της διαφορετικής άποψης, που υποστηρίζει με σθένος η Εφημερίδα μας.
«The New Daily Mail»

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΟΛΗ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ