Για «μαγείρεμα» της λίστας των ποσών που έλαβαν τα Μέσα Ενημέρωσης μέσω της καμπάνιας για τον κορονοϊό κατηγορεί την Κυβέρνηση ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, με ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα. «Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη με τη λίστα Πέτσα αποδεικνύει πως είναι άριστη στο μαγείρεμα» σημειώνει ο κ. Τσίπρας. «Σήμερα, τρεις μήνες μετά το αίτημα να δημοσιευτεί η λίστα με τα ΜΜΕ στα οποία δόθηκαν 20 εκατομμύρια, η Κυβέρνηση της Ν.Δ. απέδειξε ότι ο εκπρόσωπός της έχει μία θέση στο επόμενο Master Chef» σχολιάζει ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.
ΚΚΕ: Τι δείχνει η δημοσιοποίηση με καθυστέρηση μηνών της «λίστας Πέτσα»
Τη σημερινή δημοσιοποίηση της λίστας των ΜΜΕ που θα χρηματοδοτηθούν για τη συμμετοχή τους στη διαφημιστική καμπάνια για τον Covid-19 σχολιάζει το ΚΚΕ. Συγκεκριμένα, θεωρεί πως η δημοσιοποίηση, με καθυστέρηση μηνών, της «λίστας Πέτσα», «αλλά και η χρηματοδότηση μεγάλων ΜΜΕ με πακτωλό χρημάτων, αποδεικνύει πόσο επίκαιρη ήταν η τροπολογία του ΚΚΕ, που απέρριψαν όλα τα άλλα κόμματα και προέβλεπε, πρώτον τα μηνύματα για τη Δημόσια Υγεία να μεταδίδονται απολύτως δωρεάν, δεύτερον, η δημοσιοποίηση των στοιχείων της όποιας κρατικής διαφήμισης να γίνεται άμεσα και τρίτον, να υπάρχει αναδρομικός έλεγχος δεκαετίας για να δει ο ελληνικός λαός πού πήγαν τα χρήματα της κρατικής διαφήμισης».
«The New Daily Mail»
Newsroom
ΚΚΕ: Τι δείχνει η δημοσιοποίηση με καθυστέρηση μηνών της «λίστας Πέτσα»
Τη σημερινή δημοσιοποίηση της λίστας των ΜΜΕ που θα χρηματοδοτηθούν για τη συμμετοχή τους στη διαφημιστική καμπάνια για τον Covid-19 σχολιάζει το ΚΚΕ. Συγκεκριμένα, θεωρεί πως η δημοσιοποίηση, με καθυστέρηση μηνών, της «λίστας Πέτσα», «αλλά και η χρηματοδότηση μεγάλων ΜΜΕ με πακτωλό χρημάτων, αποδεικνύει πόσο επίκαιρη ήταν η τροπολογία του ΚΚΕ, που απέρριψαν όλα τα άλλα κόμματα και προέβλεπε, πρώτον τα μηνύματα για τη Δημόσια Υγεία να μεταδίδονται απολύτως δωρεάν, δεύτερον, η δημοσιοποίηση των στοιχείων της όποιας κρατικής διαφήμισης να γίνεται άμεσα και τρίτον, να υπάρχει αναδρομικός έλεγχος δεκαετίας για να δει ο ελληνικός λαός πού πήγαν τα χρήματα της κρατικής διαφήμισης».
«The New Daily Mail»
Newsroom