ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

Κ. Bελόπουλος: Η δήλωση του Ιερώνυμου εργαλειοποιείται από τον Κ. Μητσοτάκη. ***** Σε Ικαρία και Φούρνους ο Στέφανος Κασσελάκης - Τα προβλήματα του ΕΣΥ. ***** Μ. Τρίτη πληρώνεται το αυξημένο επίδομα γέννησης: 58.912 μητέρες θα λάβουν αναδρομικά €36,2 εκατ. ***** Άρειος Πάγος: Απολύθηκαν πέντε Δικαστές λόγω μεγάλων καθυστερήσεων στην έκδοση αποφάσεων. ***** ΑΑΔΕ: Νέες λειτουργίες στις ψηφιακές εφαρμογές «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου». ***** Χρ. Καλλιάνος: Λάβρος κατά του ΕΣΥ - «Δεν υπάρχει Δημόσιο Σύστημα Υγείας, έχουν καταλυθεί τα πάντα». ***** Διαδηλώσεις υπέρ του Σάντσεθ στη Μαδρίτη - Ζητούν να μην παραιτηθεί. ***** Ουκρανία: Η Ρωσία βομβαρδίζει το σιδηροδρομικό δίκτυο για να «παραλύσει» τις μεταφορές στρατιωτικού υλικού.

Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

HANDELSBLATT: ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Στις διαπραγματεύσεις της ελληνικής κυβέρνησης με τους θεσμούς εστιάζει η γερμανική οικονομική εφημερίδα Handelsblatt σε άρθρο της με τίτλο «Οι δανειστές θέλουν να ελέγξουν και πάλι την Ελλάδα». Όπως σημειώνει η εφημερίδα: «Τις επόμενες μέρες οι δανειστές της Ελλάδας θα βάλουν το ελληνικό πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων κάτω από το μικροσκόπιο». «Μόνο κατόπιν μίας επιτυχημένης αξιολόγησης θα υπάρξουν νέα δισεκατομμύρια στήριξης. Αυτή είναι και η προϋπόθεση για μια ενδεχόμενη ελάφρυνση χρέους, για την οποία πιέζει εδώ και καιρό η Αθήνα» αναφέρει η Handelsblatt.

Τα γερμανικά ΜΜΕ σχολιάζουν εκτενώς και την είδηση της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Το ειδησεογραφικό τηλεοπτικό κανάλι n-tv γράφει συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα του: «Κονσόρτσιουμ γερμανικής διοίκησης θέλει να αναλάβει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Ομάδα επενδυτών γερμανικής διοίκησης επιδιώκει να αναλάβει το δεύτερο σημαντικότερο λιμάνι της Ελλάδας. Το επενδυτικό σχήμα κατέθεσε την καλύτερη προσφορά για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπως ανακοίνωσε το ελληνικό ταμείο ιδιωτικοποιήσεων».

Σε δημοσίευμά της υπό τον τίτλο «Σε κονσόρτσιουμ γερμανικής διοίκησης το λιμάνι της Θεσσαλονίκης» η εφημερίδα Zeit αναφέρει: «Οι επενδυτές θέλουν να πληρώσουν 232 εκατομμύρια ευρώ για το δεύτερο μεγαλύτερο ελληνικό λιμάνι. Η Ελλάδα θέλει να παραχωρήσει το δικαίωμα εκμετάλλευσης σε ομάδα στην οποία συμμετέχουν και Γερμανοί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. (…) Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θεωρείται στρατηγικά σημαντικό για ολόκληρη τη βαλκανική χερσόνησο. Το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, εκείνο του Πειραιά έχει παραχωρηθεί ήδη στο μεγαλύτερο μέρος του στη κινεζική εταιρεία Cosco. Η γερμανική Fraport ανέλαβε επισήμως τη διαχείριση 14 ελληνικών αεροδρομίων, μεταξύ των οποίων και αυτό της Θεσσαλονίκης. Η παραχώρηση των αδειών εκμετάλλευσης για περισσότερα από 40 χρόνια θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες ιδιωτικοποιήσεις στην υπερχρεωμένη Ελλάδα».
D.Welle

''The New Daily Mail'' 
Newsroom



ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΘΕΜΑΤΑ

Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ

WEB RADIO

WEB RADIO
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να παραμείνετε στην σελίδα μας, κάντε δεξί κλικ, άνοιγμα νέας καρτέλας

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ



Αιρετικες Ιδεες

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Οι παραπάνω απόψεις δεν απηχούν κατ΄ ανάγκη απόψεις της Εφημερίδας. Προβάλλονται όμως στα πλαίσια του πλουραλισμού και της διαφορετικής άποψης, που υποστηρίζει με σθένος η Εφημερίδα μας.
«The New Daily Mail»

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΟΛΗ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ