Κωστας σημιτης: «Η πολιτικη μου επιτυχια οφειλεται στο οτι δεν μιλω οπως μιλουν ολοι οι αλλοι»

Κωστας σημιτης: «Η πολιτικη μου επιτυχια οφειλεται στο οτι δεν μιλω οπως μιλουν ολοι οι αλλοι»
Ο Κώστας Σημίτης έφυγε από τη ζωή την Κυριακή 5 Ιανουαρίου του 2025, στα 88 έτη. Πρωθυπουργός για δύο συνεχόμενες τετραετίες, ο άνθρωπος που διαδέχθηκε τον Ανδρέα Παπανδρέου. Από τους πολιτικούς που πάντα έλεγε την άποψή του, ακόμη και αν ερχόταν σε σύγκρουση με τον Ανδρέα Παπανδρέου. Ήταν ένας από την «ομάδα των τεσσάρων» που αποτέλεσαν την ισχυρότερη εσωκομματική αντιπολίτευση του Α. Παπανδρέου, που δήλωσε μαζί με τους υπόλοιπους τρεις ότι «εμείς δεν είμαστε υπάλληλοι».

ΙΣΤΟΡΙΚΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δημοσία δαπάνη η κηδεία του Κ. Σημίτη και τετραήμερο εθνικό πένθος. ***** Σακελλαροπούλου: Αφοσιωμένος στο καλό της Πολιτείας ο Κώστας Σημίτης - Σημαντική προσωπικότητα. ***** Μητσοτάκης για Κώστα Σημίτη: Ξεχωριστή θέση στη μνήμη και στην Ιστορία. ***** Καραμανλής για Κώστα Σημίτη: Επηρέασε σημαντικά την πορεία του τόπου. ***** Ο Προκόπης Παυλόπουλος για τον Κώστα Σημίτη: Πολλαπλώς ξεχωριστή και σημαίνουσα προσωπικότητα. ***** Στουρνάρας για Κώστα Σημίτη: Μείζον επίτευγμά του η ένταξη της χώρας στην ΟΝΕ. ***** Στουρνάρας για Κώστα Σημίτη: Μείζον επίτευγμά του η ένταξη της χώρας στην ΟΝΕ. ***** ΣΥΡΙΖΑ για τον θάνατο Σημίτη: Άφησε σημαντικό αποτύπωμα σε κρίσιμες περιόδους. ***** Ν. Ανδρουλάκης: Ο Κώστας Σημίτης άνοιξε ως Πρωθυπουργός νέους ορίζοντες στην ελληνική κοινωνία σε μια περίοδο καταιγιστικών αλλαγών στην Ευρώπη και τον κόσμο». ***** Γιώργος Παπανδρέου: «Ο Κώστας Σημίτης, υπήρξε αγωνιστής του Αντιδικτατορικού Αγώνα, ιδρυτικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, μαχητής της Αλλαγής, υπουργός των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και Πρωθυπουργός με όραμα για μια ισχυρή Ελλάδα με φωνή και ρόλο στην Ε.Ε. και στον κόσμο». ***** Ν. Γιαννακοπούλου: Ο Κώστας Σημίτης πέρασε πια στο πάνθεον των μεγάλων Ελλήνων, πέρασε στην Ιστορία. ***** Ν. Παπανδρέου: Ο Πρωθυπουργός της ένταξης της χώρας στην ΟΝΕ, της εισόδου της Κύπρου στην Ε.Ε. ως πλήρες και ισότιμο μέλος και των σπουδαίων μεταρρυθμίσεων για τη χώρα, δεν είναι πια εδώ. ***** Μ. Αποστολάκη: Ο Κώστας Σημίτης σφράγισε μια ολόκληρη εποχή. Οραματίστηκε, σχεδίασε και προώθησε τον εκσυγχρονισμό της χώρας στο επίπεδο των θεσμών, των υποδομών, της Διοίκησης. ***** Ευ. Βενιζέλος: Το έθνος αποχαιρετά τον Κώστα Σημίτη με την τιμή και την αναγνώριση που του αξίζει. ***** Π. Δουδωνής: Με πόνο, σεβασμό και υπερηφάνεια αποχαιρετούμε, τον Πρόεδρό μας, Κώστα Σημίτη. ***** Χ. Δούκας: «Η σύγχρονη Ελλάδα έχει την υπογραφή Σημίτη».

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ


Χρονιά κρίσιμων αποφάσεων για την Κυβέρνηση το 2025. ***** Φοροδιαφυγή: Η μονάδα ΔΕΟΣ και όλα τα νέα όπλα για τον περιορισμό της. ***** ΗΠΑ: Κύμα ψύχους και χιονοθύελλες πλήττουν πάνω από 60 εκατ. κατοίκους. ***** Ουκρανία: Συμφωνία με τον Τραμπ για λήξη του πολέμου ζητεί ο Ζελένσκι. ***** ΗΠΑ-Νότια Κορέα: Ο Μπλίνκεν είναι "βέβαιος" για επερχόμενη κατάπαυση πυρός στη Γάζα.

Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2025

Έρχεται νέο κύμα αυξήσεων στα ασφάλιστρα υγείας και I.X.

Τ
ις τελευταίες πινελιές για τη διαμόρφωση της τιμολογιακής πολιτικής που θα ακολουθήσουν το 2025 βάζουν αυτή την περίοδο οι Διοικήσεις των περισσότερων Ασφαλιστικών Εταιρειών, με το γενικότερο μήνυμα να είναι πως στα πιο συνηθισμένα είδη καλύψεων, θα υπάρξουν ανατιμήσεις που ξεκινούν από το 5%-6% και συχνά θα σκαρφαλώνουν σε διψήφια ποσοστά. 
Ήδη, εσωτερική εγκύκλιος μεγάλης Ασφαλιστικής Εταιρείας αναφέρεται σε σχεδιασμό αύξησης τιμολογίων του κλάδου Υγείας που ουσιαστικά ξεκινά από το 6%-7% και σε συγκεκριμένες κατηγορίες Συμβολαίων κινείται σε διψήφια ποσοστά, επικαλούμενη τον Ενιαίο Δείκτη Υγείας του ΙΟΒΕ που παρουσίασε αύξηση κατά 14,6%, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη μεταβολή από το 2011. Κάπως έτσι αναμένεται να προσαρμόσουν την τιμολογιακή τους πολιτική και οι υπόλοιπες Εταιρείες.


Γενικότερα, οι Ασφαλιστικές Εταιρείες βρίσκονται αυτή την περίοδο σε περιβάλλον πίεσης, καθώς καλούνται από τη μια πλευρά να περιορίσουν το ύψος των ζημιών που καταγράφουν στο συγκεκριμένο κλάδο, καθώς λέγεται πως το 2024 μόνο μία Εταιρεία μπήκε μέσα κοντά στα 80 εκατ. ευρώ, και από την άλλη πλευρά να διαχειριστούν τόσο τις αντιδράσεις των πελατών και των δικτύων τους, όσο και τις εντυπώσεις που δημιουργούνται στο ευρύ κοινό από τις θέσεις που παίρνουν πολιτικά Κόμματα, όπως το ΠΑΣΟΚ και Οργανώσεις (ΕΚΠΟΙΖΩ).

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι οι Ασφαλιστικές Εταιρείες θα υποχρεωθούν να προχωρήσουν φέτος σε νέες σημαντικές ανατιμήσεις, όταν πέρυσι είδαν αξιοσημείωτο ποσοστό των πελατών τους είτε να μην ανανεώνει τα συμβόλαιά του, είτε να επιλέγει πακέτα χαμηλότερων καλύψεων. Αλμυρότερα όμως αναμένεται να είναι φέτος και τα Συμβόλαια στον κλάδο αυτοκινήτου, με το ποσοστό αύξησης να προβλέπεται πως στις περισσότερες των περιπτώσεων θα είναι διψήφιο, για δύο λόγους:
  • Πρώτον, επειδή από φέτος τα αυτοκίνητα θα πρέπει να είναι υποχρεωτικά ασφαλισμένα και έναντι φυσικών καταστροφών. Το γεγονός από τη μια πλευρά προστατεύει τους κατόχους τους σε μια περίοδο κλιματικής κρίσης και απρόβλεπτων καταστάσεων, από την άλλη πλευρά όμως ανεβάζει και το ύψους των τιμολογίων και, δεύτερον, επειδή το 2024 παρατηρήθηκε αύξηση τόσο στη συχνότητα των ατυχημάτων, που έχει επανέλθει στην προπανδημική εποχή με ανοδικές τάσεις, όσο και στο μέσο κόστος αποζημίωσης. 
Ο συνδυασμός αυτός είχε ως αποτέλεσμα, το ασφαλιστικό αποτέλεσμα του κλάδου, χωρίς την επίδραση του επενδυτικού χαρτοφυλακίου, να ήταν για τις περισσότερες Εταιρείες είτε πολύ χαμηλό, είτε ακόμη και αρνητικό. Ενδεικτικό είναι πως με βάση τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, κατά το πρώτο δεκάμηνο του 2024 ο αριθμός των τροχαίων ατυχημάτων ανήλθε στα 9.696, όταν κατά το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023 είχε διαμορφωθεί στα 8.902 και του 2022 στα 8.707. Το θετικό πάντως στοιχείο είναι ότι τα τιμολόγια του κλάδου θα παραμείνουν σε χαμηλότερα σε σύγκριση με τα προ κρίσης επίπεδα.

«Μετά την πανδημία, το μέσο κόστος αποζημίωσης ανά όχημα εκτινάχθηκε στις χώρες του εξωτερικού πολύ περισσότερο απ’ ότι στην Ελλάδα και αυτό γιατί ο ελληνικός στόλος είναι πολύ μεγαλύτερης ηλικίας. Αυτό ερμηνεύει το γιατί οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα δεν καταγράφουν αντίστοιχα μεγάλες ζημίες όπως σε άλλες χώρες στον κλάδο οχημάτων», αναφέρεται χαρακτηριστικά από στέλεχος της αγοράς.
euro2day.gr

«The New Daily Mail» 
Newsroom



ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΘΕΜΑΤΑ

Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

WEB RADIO

WEB RADIO
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να παραμείνετε στην σελίδα μας, κάντε δεξί κλικ, άνοιγμα νέας καρτέλας

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ



Αιρετικες Ιδεες

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Οι παραπάνω απόψεις δεν απηχούν κατ΄ ανάγκη απόψεις της Εφημερίδας. Προβάλλονται όμως στα πλαίσια του πλουραλισμού και της διαφορετικής άποψης, που υποστηρίζει με σθένος η Εφημερίδα μας.
«The New Daily Mail»

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΟΛΗ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ