Κάμαλα Χάρις: Ελπίζω ότι δεν θα μπούμε σε μια σκοτεινή εποχή. ***** «Πυρά» Σάντερς κατά Δημοκρατικών: Έχετε εγκαταλείψει την εργατική τάξη. Καμία έκπληξη που σας εγκατέλειψε κι αυτή. ***** Επικοινωνία Τραμπ με Ερντογάν: Επί τάπητος η βελτίωση της συνεργασίας ΗΠΑ - Τουρκίας ***** Στη Βουδαπέστη οι Ευρωπαίοι ηγέτες μετά τη νίκη Τραμπ και τη διάλυση του γερμανικού κυβερνητικού συνασπισμού. ***** «Εγκάρδια» συνομιλία Τραμπ - Νετανιάχου: Η απειλή του Ιράν βασικό θέμα. ***** ΗΠΑ: Τρομακτική πυρκαγιά στην Καλιφόρνια - Σπίτια έγιναν στάχτη, πολίτες τραυματίστηκαν.

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2023

Έρευνα ΕΚΠΟΙΖΩ: Μόνο το 12,7% είναι ικανοποιημένοι από το «καλάθι του νοικοκυριού»

Δ
εν  ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες των καταναλωτών για την αντιμετώπιση της ακρίβειας στα βασικά αγαθά, το καλάθι του νοικοκυριού, σύμφωνα με έρευνα της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ
Από τις απαντήσεις 1.034 ατόμων (τυχαίο δείγμα), προκύπτει ότι μόλις το 12,7% δηλώνουν πολύ ή πάρα πολύ ευχαριστημένοι από το μέτρο, ενώ το 40,2% δεν είναι καθόλου ικανοποιημένοι και το 37% λίγο ικανοποιημένοι.

Ειδικότερα τα ευρήματα της έρευνας έχουν ως εξής:
  • Το 54,3% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι δεν αγοράζει προϊόντα που ανήκουν στο καλάθι, ενώ όσοι δήλωσαν ότι αγοράζουν από αυτό, το 67,7% απάντησε ότι λιγότερα από τα μισά προϊόντα που αγοράζει συνολικά ανήκουν στο καλάθι.
  • Το 58,7% αυτών που δεν αγοράζουν από το καλάθι δήλωσε ότι επιλέγει προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορές 
  • Το 39% απάντησε ότι βρίσκει πιο φθηνά προϊόντα από αυτά που περιλαμβάνονται σε αυτό το 34% αγοράζει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που δεν περιλαμβάνονται στο καλάθι, 
  • Ενώ το 19,5% θεωρεί ότι δεν είναι ποιοτικά τα προϊόντα που περιέχονται σε αυτό.
Είναι αξιοσημείωτο ότι, την περίοδο των εορτών, η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων της έρευνας (83,2%) δήλωσε πως δεν έκανε χρήση κανενός από τα εορταστικά καλάθια (καλάθι του Άι- Βασίλη και εορταστικό).

Στην ερώτηση για τον τρόπο που οι καταναλωτές κάνουν έρευνα αγοράς, το 44,4% δήλωσαν ότι κάνουν έρευνα αγοράς κατά την επίσκεψη στο Σούπερ Μάρκετ. Το 34% μέσω των ενημερωτικών φυλλαδίων, newsletter, ιστοσελίδα Σούπερ Μάρκετ, διαφημίσεις. Το 19,8% δεν κάνει έρευνα αγοράς, ενώ μόλις το 1,5% ελέγχει μέσω της πλατφόρμας e-katanalotis.gov.gr.

Αναφορικά με το πρόβλημα της ακρίβειας στα καταναλωτικά αγαθά, ενδεικτική είναι η απάντηση των συμμετεχόντων στην ερώτηση «σε τι ποσοστό εκτιμάτε ότι έχουν αυξηθεί οι τιμές στα βασικά αγαθά (τρόφιμα και άλλα είδη Σούπερ Μάρκετ) συγκριτικά με πέρυσι», με το 74,5% να εκτιμά ότι αυτές έχουν αυξηθεί από 20 έως και πάνω από 50%.

«The New Daily Mail» 
Newsroom



ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΘΕΜΑΤΑ

Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

WEB RADIO

WEB RADIO
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να παραμείνετε στην σελίδα μας, κάντε δεξί κλικ, άνοιγμα νέας καρτέλας

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ



Αιρετικες Ιδεες

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Οι παραπάνω απόψεις δεν απηχούν κατ΄ ανάγκη απόψεις της Εφημερίδας. Προβάλλονται όμως στα πλαίσια του πλουραλισμού και της διαφορετικής άποψης, που υποστηρίζει με σθένος η Εφημερίδα μας.
«The New Daily Mail»

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΟΛΗ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ