ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

ΗΠΑ: Πάνω από 100 συλλήψεις μετά την εκκένωση του καταυλισμού στο UCLA. ***** ΣΥΡΙΖΑ: Προκλητική η απόφαση για υφ’ όρον αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου - Κασσελάκης κατά Μητσοτάκη: Ο Πρωθυπουργός που επί των ημερών του αποφυλακίζεται ο Αρχηγός της Χρυσής Αυγής. ***** Μιλένα Αποστολάκη: Εύλογοι προβληματισμοί για την αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου. ***** Νέα Αριστερά: Προκλητική και απαράδεκτη η αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου. ***** Αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου: «Προσβολή στα θύματα της Χρυσής Αυγής» - Οργή της οικογένειας Φύσσα. ***** Τρίκαλα Κορινθίας: Έντονο χαλάζι άσπρισε τα πάντα - Καταστροφές σε αγροτικές καλλιέργειες. ***** Κορονοϊός: Εννέα διασωληνωμένοι και ένας νέος θάνατος - Ένα νέο σοβαρό κρούσμα γρίπης.

Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

ΜΕ ΛΙΣΤΑ ΨΩΝΙΖΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Υπέρμαχοι της λίστας αγορών πριν περάσουν την πόρτα του σούπερ μάρκετ είναι πλέον οι Έλληνες, ενώ κάνουν και έρευνα αγοράς για τις τιμές αξιοποιώντας το Διαδίκτυο. Οι συμπεριφορές αυτές, τις οποίες διαπιστώνει έρευνα καταναλωτών που διενήργησε η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI σε επτά ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, αποτελούν αν μη τι άλλο απότοκο της πολυετούς οικονομικής κρίσης.

Ειδικότερα, το 93% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα κάνει λίστα με τα είδη που χρειάζεται να αγοράσει από το Σούπερ Μάρκετ, το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο ποσοστό μεταξύ των χωρών στις οποίες πραγματοποιήθηκε η έρευνα (Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ολλανδία). Το αντίστοιχο ποσοστό σε όλες τις χώρες όπου διεξήχθη η έρευνα είναι 84%, ενώ μόνο 11% δεν κάνει καμία προετοιμασία και προχωράει σε αυθόρμητες αγορές.
Επιπλέον, το 45% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο προκειμένου να αναζητήσει πληροφορίες για τα προϊόντα που θέλει να αγοράσει από το Σούπερ Μάρκετ και κυρίως για τις τιμές τους. Υψηλά ποσοστά παρατηρούνται εν γένει στις χώρες του ευρωπαϊκού Νότου που συμμετέχουν στην έρευνα, κάτι το οποίο δεν προκαλεί απορία καθώς αυτές επλήγησαν περισσότερο από την οικονομική κρίση. Στο Διαδίκτυο αναζητεί πληροφορίες το 39% των Ισπανών και το 33% των Ιταλών, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ολλανδία και στη Γαλλία είναι 26% και 31%. Στη Γερμανία, το ποσοστό είναι επίσης υψηλό, 37%, λόγω προφανώς της αυξημένης καταναλωτικής συνείδησης και όχι λόγω κρίσης.

Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η έρευνα έδειξε ότι περισσότερο από το ένα τρίτο των καταναλωτών χρησιμοποιεί τις εφαρμογές των κινητών για να αναζητήσει διαδικτυακά μια πληροφορία, κυρίως όσον αφορά τις καλύτερες προσφορές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων, πριν ψωνίσουν (34%) και ενώ ψωνίζουν (36%). Το 65% αυτών των αγοραστών ισχυρίζονται ότι με αυτόν τον τρόπο εξοικονομούν χρήματα. Η πλειονότητα των αγοραστών αναζητεί προσφορές σε είδη με υψηλή τιμή, όπως προϊόντα μακιγιάζ και καθαριστικά πλυντηρίου, τα οποία προσφέρουν μεγαλύτερη έκπτωση ανά τεμάχιο. Το 37% των καταναλωτών που ψάχνει στο Διαδίκτυο θέλει να εξοικονομήσει χρήματα από διάφορες προωθητικές ενέργειες και προσφορές στο κατάστημα, ενώ το 22% των καταναλωτών αναζητεί πληροφορίες σχετικά με το ποιο κατάστημα έχει τις καλύτερες προσφορές τη συγκεκριμένη ημέρα ή εβδομάδα. Τέλος, σχεδόν ένας στους τρεις ερωτηθέντες δήλωσε ότι έχει χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά για να αγοράσει είδη Σούπερ Μάρκετ.
ΑΜΠΕ

''The New Daily Mail'' 
Newsroom



ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΘΕΜΑΤΑ

Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ

WEB RADIO

WEB RADIO
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να παραμείνετε στην σελίδα μας, κάντε δεξί κλικ, άνοιγμα νέας καρτέλας

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ



Αιρετικες Ιδεες

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Οι παραπάνω απόψεις δεν απηχούν κατ΄ ανάγκη απόψεις της Εφημερίδας. Προβάλλονται όμως στα πλαίσια του πλουραλισμού και της διαφορετικής άποψης, που υποστηρίζει με σθένος η Εφημερίδα μας.
«The New Daily Mail»

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΟΛΗ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ