Στο δύσκολο εγχείρημα της διεύρυνσης της ατζέντας του δημοσίου διαλόγου επιδίδεται τα τελευταία 24ωρα η Κυβέρνηση. Στόχος, να αναδείξει ότι, πέρα από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη που μονοπωλεί στην πολιτική σκηνή, η παραγωγή έργου συνεχίζεται απρόσκοπτα και οι υπουργοί δεν έχουν «σηκώσει τα μολύβια», αλλά αντίθετα προωθούν τις αναγκαίες για τον τόπο μεταρρυθμίσεις.
Προς επίρρωση τούτου, τόσο ο Κυριάκος Μητσοτάκης προχθές στη Θεσσαλονίκη όσο και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης χθες υπογράμμισαν μια σειρά υποδομών οι οποίες ολοκληρώθηκαν ή κατασκευάζονται τώρα, με στόχο τη βελτίωση της ζωής των πολιτών. Ανάμεσά τους, το δικαστικό Μέγαρο στον Πειραιά, τα καινούργια Λεωφορεία που κυκλοφόρησαν ή θα κυκλοφορήσουν άμεσα στους αθηναϊκούς δρόμους, τα 22 Ωνάσεια Σχολεία, η αναβάθμιση σχολικών κτιριακών εγκαταστάσεων, οι εργασίες στο εργοτάξιο του Flyover στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στο Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο της συμπρωτεύουσας.
«Μέσα σε ένα κλίμα τοξικότητας, το οποίο προσπαθεί να καλλιεργήσει η Αντιπολίτευση εργαλειοποιώντας τον ανθρώπινο πόνο, η Κυβέρνηση θα συνεχίσει να υλοποιεί το πρόγραμμα με το οποίο εξελέγη το 2023 και για το οποίο θα κριθεί το 2027, ως προς τον βαθμό, την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα υλοποίησής του», σημείωσε ο κ. Μαρινάκης, ο οποίος πάντως και στη χθεσινή ενημέρωση των πολιτικών συντακτών αφιέρωσε σχεδόν όλο το χρόνο απαντώντας σε ερωτήσεις για την τραγωδία με τους 57 νεκρούς.
Κοινοβουλευτικές μάχες
Το Μέγαρο Μαξίμου εγκαλεί τα Κόμματα της Αντιπολίτευσης για παραπλάνηση της κοινής γνώμης και ετοιμάζεται για τις δύσκολες κοινοβουλευτικές μάχες που έρχονται αμέσως μετά την Καθαρή Δευτέρα. Την Τρίτη 4 Μαρτίου θα γίνει η συζήτηση και η ονομαστική ψηφοφορία για το αίτημα για προανακριτική επιτροπή σε βάρος του Χρήστου Τριαντόπουλου και μία μέρα αργότερα, την Τετάρτη 5 Μαρτίου, θα διεξαχθεί η προ ημερησίας συζήτηση σε επίπεδο πολιτικών Αρχηγών. «Δεν πρόκειται να επιτρέψουμε άλλο στην αντιπολίτευση να κατηγορεί τους πάντες και τα πάντα χωρίς τεκμηρίωση και στοιχεία. Δεν θα αφήσουμε τίποτα αναπάντητο», ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Στο στόχαστρο των γαλάζιων στελεχών βρίσκονται τόσο το ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΡΙΖΑ όσο και τα «αντισυστημικά» Κόμματα που φέρονται, βάσει των δημοσκοπήσεων, να είναι τα κερδισμένα εν μέσω αυτού του πολωτικού κλίματος.
Την ίδια ώρα, από την Κυβέρνηση θέλουν να αναδείξουν τις προσπάθειες που έχουν γίνει τα τελευταία 5,5 χρόνια για τη βελτίωση των σιδηροδρόμων στη χώρα, μολονότι, όπως αναγνωρίζουν, πρέπει να γίνουν πολλά ακόμη. Από το 2019 μέχρι σήμερα, υποστηρίζουν, «το σιδηροδρομικό δίκτυο έχει εξελιχθεί και έχουν εγκατασταθεί συστήματα που αυξάνουν την ασφάλεια κυκλοφορίας του στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη». Ειδικά όσον αφορά τη σηματοδότηση, όπως λένε, «το 2019 ήταν εγκατεστημένη στο 31% του δικτύου και σήμερα στο 80%. Η τηλεδιοίκηση από 1% το 2019 στο 80% σήμερα και το σύστημα αυτόματης προστασίας Συρμών (ETCS) είναι εγκατεστημένο στο 80% σήμερα από 43% το 2019».
euro2day.gr
«The New Daily Mail»
Newsroom