ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ- ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Ενημερώνουμε τους κ.κ. αναγνώστες μας, ότι για μερικές ημέρες ακόμα, θα ενημερώνονται μέσω των αυτόματων ροών (RSS), λόγω της ασθένειας του άμεσου συγγενικού μας προσώπου - Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2024

Μαρινάκης: «Ο Καραμέρος προέβη σε ψευδείς, συκοφαντικές και ανυπόστατες δηλώσεις σε βάρος μου» - Προαναγγέλλει εξώδικο

«Σήμερα το πρωί σε τηλεοπτική του εμφάνιση ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Γιώργος Καραμέρος προέβη σε ψευδείς, συκοφαντικές και καθ’ όλα ανυπόστατες δηλώσεις σε βάρος μου», αναφέρει σε ανάρτησή του στο διαδίκτυο ο Παύλος Μαρινάκης.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος προσθέτει: «Η χυδαιότητά του έφτασε στο σημείο να εργαλειοποιήσει διακοπές τεσσάρων ημερών με τη γυναίκα και το παιδί μου, για τις οποίες έχω όλα τα νόμιμα παραστατικά, με ημερομηνίες προγενέστερες οποιουδήποτε ανώνυμου δημοσιεύματος. Αύριο το πρωί θα κοινοποιήσω εξώδικη δήλωση-διαμαρτυρία στον κ. Καραμέρο, ζητώντας του να ανακαλέσει, διαφορετικά θα ασκήσω κάθε νόμιμο δικαίωμά μου».
«The New Daily Mail» 
Newsroom



ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΘΕΜΑΤΑ

Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ

WEB RADIO

WEB RADIO
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να παραμείνετε στην σελίδα μας, κάντε δεξί κλικ, άνοιγμα νέας καρτέλας

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ



Αιρετικες Ιδεες

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Οι παραπάνω απόψεις δεν απηχούν κατ΄ ανάγκη απόψεις της Εφημερίδας. Προβάλλονται όμως στα πλαίσια του πλουραλισμού και της διαφορετικής άποψης, που υποστηρίζει με σθένος η Εφημερίδα μας.
«The New Daily Mail»

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΟΛΗ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ