ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

Κ. Bελόπουλος: Η δήλωση του Ιερώνυμου εργαλειοποιείται από τον Κ. Μητσοτάκη. ***** Σε Ικαρία και Φούρνους ο Στέφανος Κασσελάκης - Τα προβλήματα του ΕΣΥ. ***** Μ. Τρίτη πληρώνεται το αυξημένο επίδομα γέννησης: 58.912 μητέρες θα λάβουν αναδρομικά €36,2 εκατ. ***** Άρειος Πάγος: Απολύθηκαν πέντε Δικαστές λόγω μεγάλων καθυστερήσεων στην έκδοση αποφάσεων. ***** ΑΑΔΕ: Νέες λειτουργίες στις ψηφιακές εφαρμογές «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου». ***** Χρ. Καλλιάνος: Λάβρος κατά του ΕΣΥ - «Δεν υπάρχει Δημόσιο Σύστημα Υγείας, έχουν καταλυθεί τα πάντα». ***** Διαδηλώσεις υπέρ του Σάντσεθ στη Μαδρίτη - Ζητούν να μην παραιτηθεί. ***** Ουκρανία: Η Ρωσία βομβαρδίζει το σιδηροδρομικό δίκτυο για να «παραλύσει» τις μεταφορές στρατιωτικού υλικού.

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Η ΜΕΙΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ

Η τροποποίηση και η µείωση δρομολογίων λόγω προβλημάτων στη σιδηροδρομική υποδοµή και σε βλάβες του τροχαίου υλικού δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τονίζει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, στον απόηχο των προβλημάτων που παρουσιάστηκαν χθες σε δρομολόγια τρένων. Όπως αναφέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην ανακοίνωσή της, η εταιρεία «κάνει µόνο χρήση της σιδηροδρομικής υποδομής, ενώ η εύρυθμη λειτουργία της υποδομής είναι αρμοδιότητα και ευθύνη άλλου φορέα, η δε συντήρηση του τροχαίου υλικού που χρησιμοποιεί η εταιρεία µας αποτελεί αντικείμενο τρίτου φορέα».

Η εταιρεία σημειώνει ότι λόγω της ισχυρής χιονόπτωσης δημιουργήθηκαν σοβαρά προβλήματα στην υποδομή (µη λειτουργία κλειδιών λόγω παγετού, συσσώρευση χιονιού στις γραµµές, κλπ) και λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών σημειώθηκαν προβλήματα στο τροχαίο υλικό (πάγωμα των δικτύων των πνευματικών κυκλωμάτων, αστοχίες στις µηχανές έλξης, κλπ). Αυτό, όπως αναφέρει, είχε ως αποτέλεσμα την εμφάνιση σημαντικών καθυστερήσεων λόγω της ανάγκης αντικατάστασης του προβληματικού τροχαίου υλικού.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισημαίνει ότι: «Η πολυδιάσπαση του σιδηροδρομικού έργου, που πραγματοποιήθηκε κατά την περίοδο 2006-2010 από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και οδήγησε στη δημιουργία επιμέρους εταιριών (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΤΥ, ΓΑΙΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ) που ανέλαβαν τμήματα του σιδηροδρομικού αντικειμένου, σήμερα δείχνει ότι έχει φτάσει στα όρια της». «Τα αποτελέσματα της διάσπασης αυτής» οδήγησαν σύμφωνα με την εταιρεία «σε µείωση των διαθέσιμων πόρων για συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδοµής και του τροχαίου υλικού, καθώς και στην αποµείωση  των διαθέσιµων εξειδικευμένων ανθρώπινων πόρων στο σύνολο των επιμέρους σιδηροδρομικών λειτουργιών».

Όπως υποστηρίζει επίσης η ΤΡΑΙΝΟΣΕ: «Μετά την εφαρμογή του Ν.3891/2010 σημαντικό τμήμα του διαθέσιμου προσωπικού αποχώρησε µε συνταξιοδότηση ή µετατάχθηκε σε άλλες υπηρεσίες» με αποτέλεσμα την «ελλιπή στελέχωση σε κρίσιμες ειδικότητες που σχετίζονται µε τη συντήρηση της υποδοµής και του τροχαίου υλικού, τη λειτουργία της κυκλοφορίας, καθώς και των υποδοµών εξυπηρέτησης των επιβατών». Η εταιρεία υπογραμμίζει παράλληλα ότι «μετά την εφαρμογή του σχεδίου αναδιάρθρωσης του σιδηροδρόμου οι διαθέσιμοι δημόσιοι πόροι για τη συντήρηση και τη λειτουργία του σιδηροδρόμου έχουν περιοριστεί, µε αποτέλεσμα να είναι απαραίτητοι οι πόροι που εισφέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ ως τέλη πρόσβασης (για τη χρήση της υποδοµής στον ΟΣΕ), ως δαπάνες ενοικίασης του τροχαίου υλικού στη ΓΑΙΟΣΕ και ως δαπάνες συντήρησης στην ΕΕΣΤΥ».

«Η χρόνια όμως υποβάθμιση της υποδοµής και του τροχαίου υλικού λόγω µη συστηματικής ύπαρξης διαθέσιμων οικονομικών και ανθρώπινων πόρων κατά την προηγούμενη περίοδο έχει δυστυχώς παράξει µόνιµα δυσμενή µακροπρόθεσµα αποτελέσματα. Μια απτή απόδειξη της κατάστασης των πραγμάτων είναι η σημερινή. Με την επέλευση ακραίων καιρικών φαινομένων, παρά τις φιλότιμες και υπεράνθρωπες προσπάθειες του προσωπικού, οι ανεπάρκειες είναι εμφανείς», σημειώνει η ανακοίνωση της εταιρείας.

Η εταιρεία τονίζει στη συνέχεια ότι: «Ήδη µε την αναγγελία του δελτίου έκτακτων καιρικών φαινομένων είχε ζητήσει εγγράφως από τις υπεύθυνες εταιρείες τη λήψη µέτρων για την αντιμετώπιση των πιθανών προβλημάτων και είχε εκπονήσει σχετικό σχέδιο αντιμετώπισης των σχετικών προβλημάτων», ενώ «από την αρχή της κακοκαιρίας το σύνολο του προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ είναι σε επιφυλακή και οι άδειες έχουν ανασταλεί». Δηλώνει ακόμη ότι: «Προτίθεται να αναλάβει όλες τις αναγκαίες πρωτοβουλίες τόσο στο εσωτερικό του σιδηροδρόμου όσο και στην πολιτική ηγεσία για την ανάληψη των απαιτούμενων ενεργειών που θα κατατείνουν στη μεσοπρόθεσμη αναβάθμιση της κατάστασης του σιδηροδρόμου συνολικά».
Τέλος ζητεί «την κατανόηση του επιβατικού κοινού για την ταλαιπωρία που θα υποστεί, χωρίς να ευθύνεται η ίδια».


Εν τω μεταξύ, τη διενέργεια κατεπείγουσας Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης για όσα συνέβησαν χθες σε τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου, αλλά και για τις μηχανικές βλάβες που οδήγησαν στην πολύωρη ταλαιπωρία των επιβατών ζήτησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης με έγγραφό του προς τους προέδρους και διευθύνοντες συμβούλους των ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.

Ο υπουργός Υποδομών ζήτησε συγκεκριμένα τη διερεύνηση πειθαρχικών και τυχόν ποινικών ευθυνών για τα αίτια και τους υπευθύνους όσων συνέβησαν. Με το ίδιο έγγραφο ο κ. Σπίρτζης ζήτησε να καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου.

Υπενθυμίζεται ότι λόγω της έντονης χιονόπτωσης, αμαξοστοιχία που πραγματοποιούσε δρομολόγιο προς Αθήνα ακινητοποιήθηκε περισσότερες από έξι ώρες στη Λάρισα, ενώ άλλο τρένο παρέμεινε για τρεις ώρες στο Δομοκό λόγω προβλημάτων στη μηχανή εξαιτίας της κακοκαιρίας.
ΑΜΠΕ

''The New Daily Mail''
 Newsroom



ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΘΕΜΑΤΑ

Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ

WEB RADIO

WEB RADIO
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να παραμείνετε στην σελίδα μας, κάντε δεξί κλικ, άνοιγμα νέας καρτέλας

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ



Αιρετικες Ιδεες

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Οι παραπάνω απόψεις δεν απηχούν κατ΄ ανάγκη απόψεις της Εφημερίδας. Προβάλλονται όμως στα πλαίσια του πλουραλισμού και της διαφορετικής άποψης, που υποστηρίζει με σθένος η Εφημερίδα μας.
«The New Daily Mail»

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΟΛΗ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ