Υποχρεωτική είναι πλέον η παροχή υπηρεσιών υγείας προς όλους τους πολίτες που προσέρχονται στις Μονάδες Υγείας του ΠΕΔΥ και στα Κέντρα Υγείας, ανεξάρτητα αν η προσέλευση πραγματοποιείται μετά από προγραμματισμένο ραντεβού ή εκτάκτως. Μάλιστα για την παρακολούθηση εφαρμογής της εγκυκλίου κλιμάκια της Γενικής Γραμματείας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, αλλά και των κατά τόπους Υγειονομικών Περιφερειών θα πραγματοποιήσουν σειρά επισκέψεων σε Μ.Υ. και Κ.Υ. της χώρας. Αυτό προβλέπει εγκύκλιος του αναπληρωτή γενικού γραμματέα για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο (Α.Π. 93672), οι γιατροί όλων των μονάδων της χώρας οφείλουν να εξυπηρετούν κατά προτεραιότητα και κατά τη διάρκεια του 7ώρου εργασίας τους τα προγραμματισμένα ραντεβού. Σε περίπτωση που γιατρός οποιασδήποτε ειδικότητας δεν εξυπηρετεί κάποιο ραντεβού, θα δέχεται κανονικά τους πολίτες που προσέρχονται στη Μονάδα Υγείας χωρίς να έχουν προγραμματίσει εκ των προτέρων επίσκεψη, ανεξάρτητα από την ύπαρξη γιατρού υποδοχής στη Μονάδα.
Όπως αναφέρεται στην εγκύκλιο: «Υπεύθυνος για την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του συνόλου των ληπτών υπηρεσιών υγείας, είτε με ραντεβού είτε χωρίς, είναι ο Διευθυντής της εκάστοτε Μονάδας». Σε περίπτωση μάλιστα που διαπιστώνεται αδικαιολόγητη μη εξυπηρέτηση των πολιτών, οι τελευταίοι μπορούν να υποβάλλουν εγγράφως τυχόν παράπονα ή και καταγγελίες τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση της γραμματείας του Αν. Γενικού Γραμματέα του Υπ. Υγείας στην διεύθυνση: depsecgen@moh.gov.gr. Για τις περιπτώσεις των πολιτών με περιορισμένη εξοικείωση με τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η διεκπεραίωση της καταγγελίας γίνεται με τη συνδρομή του Διευθυντή της οικείας Μονάδας Υγείας.
Στην εγκύκλιο σημειώνεται πως ο Διευθυντής της εκάστοτε Μονάδας Υγείας υποχρεούται να ενημερώσει το ιατρικό και λοιπό προσωπικό της Μονάδας για το περιεχόμενο της σχετικής εγκυκλίου και να την αναρτήσει σε εμφανές σημείο στην είσοδο ή στον χώρο αναμονής της Μονάδας. Για την παρακολούθηση εφαρμογής της εγκυκλίου κλιμάκια της Γενικής Γραμματείας ΠΦΥ, αλλά και των κατά τόπους ΥΠΕ θα πραγματοποιήσουν σειρά επισκέψεων σε Μ.Υ. και Κ.Υ. της χώρας.
ΑΜΠΕ
''The New Daily Mail''
Newsroom
Σύμφωνα με την εγκύκλιο (Α.Π. 93672), οι γιατροί όλων των μονάδων της χώρας οφείλουν να εξυπηρετούν κατά προτεραιότητα και κατά τη διάρκεια του 7ώρου εργασίας τους τα προγραμματισμένα ραντεβού. Σε περίπτωση που γιατρός οποιασδήποτε ειδικότητας δεν εξυπηρετεί κάποιο ραντεβού, θα δέχεται κανονικά τους πολίτες που προσέρχονται στη Μονάδα Υγείας χωρίς να έχουν προγραμματίσει εκ των προτέρων επίσκεψη, ανεξάρτητα από την ύπαρξη γιατρού υποδοχής στη Μονάδα.
Όπως αναφέρεται στην εγκύκλιο: «Υπεύθυνος για την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του συνόλου των ληπτών υπηρεσιών υγείας, είτε με ραντεβού είτε χωρίς, είναι ο Διευθυντής της εκάστοτε Μονάδας». Σε περίπτωση μάλιστα που διαπιστώνεται αδικαιολόγητη μη εξυπηρέτηση των πολιτών, οι τελευταίοι μπορούν να υποβάλλουν εγγράφως τυχόν παράπονα ή και καταγγελίες τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση της γραμματείας του Αν. Γενικού Γραμματέα του Υπ. Υγείας στην διεύθυνση: depsecgen@moh.gov.gr. Για τις περιπτώσεις των πολιτών με περιορισμένη εξοικείωση με τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η διεκπεραίωση της καταγγελίας γίνεται με τη συνδρομή του Διευθυντή της οικείας Μονάδας Υγείας.
Στην εγκύκλιο σημειώνεται πως ο Διευθυντής της εκάστοτε Μονάδας Υγείας υποχρεούται να ενημερώσει το ιατρικό και λοιπό προσωπικό της Μονάδας για το περιεχόμενο της σχετικής εγκυκλίου και να την αναρτήσει σε εμφανές σημείο στην είσοδο ή στον χώρο αναμονής της Μονάδας. Για την παρακολούθηση εφαρμογής της εγκυκλίου κλιμάκια της Γενικής Γραμματείας ΠΦΥ, αλλά και των κατά τόπους ΥΠΕ θα πραγματοποιήσουν σειρά επισκέψεων σε Μ.Υ. και Κ.Υ. της χώρας.
ΑΜΠΕ
''The New Daily Mail''
Newsroom