Στην κυκλοφορία παραδίδεται το Μετρό Θεσσαλονίκης, ένα εμβληματικό έργο που αναδιαμορφώνει ριζικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης, δίνοντας ανάσα στις μετακινήσεις του επιβατικού κοινού. Ήταν το μακρινό 1986, όταν ο τότε Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Σωτήρης Κούβελας, οραματίστηκε τη δημιουργία μετρό στην πόλη. Σήμερα, 38 χρόνια μετά και μέσα από πολλές δυσκολίες, εμπόδια και καθυστερήσεις, έφτασε η ώρα που η Θεσσαλονίκη, όχι μόνο θα έχει Μετρό, αλλά θα είναι και ένα από το πιο σύγχρονα και εντυπωσιακά της Ευρώπης, ένα «κόσμημα» όπως πολλές φορές έχει χαρακτηριστεί από Έλληνες και ξένους που το έχουν ήδη επισκεφθεί.
Η τελετή εγκαινίων της βασικής γραμμής του Mετρό Θεσσαλονίκης γίνεται αυτήν την ώρα, από Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη. Με το που πατήσει το…κουμπί στο υπερσύγχρονο Κέντρο Ελέγχου του Μετρό Θεσσαλονίκης στο Αμαξοστάσιο της Πυλαίας ο Πρωθυπουργός, θα ανοίξουν οι 13 σταθμοί της βασικής γραμμής μήκους 9,8 χλμ και το Μετρό θα δοθεί για χρήση στο επιβατικό κοινό, το οποίο για τέσσερις ημέρες θα μπορεί να το χρησιμοποιεί εντελώς δωρεάν και στη συνέχεια, η τιμή του εισιτηρίου θα είναι στα 0,60 ευρώ.
Λίγο πριν αναχωρήσει για το αμαξοστάσιο Πυλαίας όπου λαμβάνει χώρα η τελετή για την έναρξη λειτουργίας του έργου ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε τον Σταθμό Βενιζέλου. Ο Πρωθυπουργός περπάτησε στην περιοχή γύρω από το Σταθμό Βενιζέλου, συναντήθηκε με Καταστηματάρχες και συζήτησε μαζί τους για τα νέα δεδομένα που δημιουργεί η λειτουργία του Μετρό. Οι Καταστηματάρχες εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την ολοκλήρωση του έργου. Ο κ. Μητσοτάκης αντάλλαξε χειραψίες και με περαστικούς.
«The New Daily Mail»
Newsroom