ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

Παραμένει η αφρικανική σκόνη για λίγες ώρες ακόμα στην Ελλάδα - «Εξαφανίστηκε» η Ακρόπολη: Πέπλο σκόνης στην Αθήνα το πρωί. ***** «Κόκκινη γραμμή» από Κασσελάκη: «Ποτέ συνεργασία με τη Ν.Δ.» ***** Μετακλητοί και συνταξιούχοι κατακλύζουν προεκλογικά το Δημόσιο. ***** Θεσσαλονίκη: Καταδικάστηκε αστυνομικός για διακίνηση μεταναστών μέσω του αεροδρομίου «Μακεδονία». ***** Ακριβότερο από ποτέ το πασχαλινό τραπέζι φέτος - «Γονατίζουν» τα νοικοκυριά. ***** «Πέρασε» από το Κογκρέσο η βοήθεια «μαμούθ» στην Ουκρανία: Οι ΗΠΑ στέλνουν άμεσα στον Ζελένσκι νέα όπλα. ***** Χεζμπολάχ: «Δεκάδες ρουκέτες» εναντίον του Ισραήλ τη νύχτα. ***** Αεροπορική τραγωδία στην Αλάσκα - Συνετρίβη αεροσκάφος με δύο επιβαίνοντες.

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019

Φ. Κουβέλης: Στρατηγικός για τις εξαγωγές ο ρόλος του λιμανιού της Θεσσαλονίκης

Στρατηγικό ρόλο, κυρίως ως προς τις εξαγωγές της Ελλάδας, μπορεί να διαδραματίσει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, που βρίσκεται σε κομβικό γεωγραφικό σημείο και συνδέεται με το διαρκώς αναβαθμιζόμενο σιδηροδρομικό δίκτυο, επισήμανε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτης Κουβέλης, κατά την ομιλία του στο 7ο εξαγωγικό συνέδριο «Export Summit», που διοργανώνει στη Θεσσαλονίκη ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Ελλάδος (ΣΕΒΕ).

«Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης διεκδικεί δυναμική θέση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και ως προς τις εξαγωγές, προς Ασία. Με βασικό πλεονέκτημα την εγγύτητα με τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη, το λιμάνι επιδιώκει με αξιώσεις να ανεβεί πολλές κατηγορίες παγκοσμίως και είναι προφανές ότι έχει εξαγωγικό προσανατολισμό, στο πλαίσιο των διευρωπαϊκών δικτύων μεταφορών» σημείωσε ο κ. ΚουβέληςΌπως υπενθύμισε, ήδη προχωρούν οι διαδικασίες για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή, που θα συνδέει εμπορικά την 6η προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) με την υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης-Ειδομένης, δημιουργώντας νέες δυνατότητες για τις εμπορευματικές μεταφορές.

«Η μελέτη σύνδεσης της 6ης προβλήτας με το σιδηροδρομικό δίκτυο εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ 2014-2020. Το έργο αυτό, που υπολογίζεται να ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι το 2022, εκτιμάται ότι θα αναβαθμίσει την υπάρχουσα σύνδεση του λιμένος και αναμένεται να αυξήσει το έργο που εκτελείται μέσω του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) του λιμανιού. Το έργο αυτό θα είναι, λοιπόν, μαζί με το υπό δημοπράτηση εμπορευματικό κέντρο στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη, η αιχμή του δόρατος στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων προς την ενδοχώρα, τα Βαλκάνια, την υπόλοιπη Ευρώπη. Η χάραξη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 3 χλμ, ξεκινά μέσα από το λιμάνι και το έργο της κατασκευής έχει κόστος 20 εκατ. ευρώ» ανέφερε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Επανέλαβε ότι «τα δύο μεγάλα λιμάνια της Ελλάδας, εκείνο του Πειραιώς κι αυτό της Θεσσαλονίκης, έχουν το καθένα τον δικό τους ξεχωριστό και ιδιαίτερο ρόλο, στο πλαίσιο της νέας ενιαίας λιμενικής πολιτικής της Ελλάδας, που προχωρά πλέον με βάση το μοντέλο των υπο-παραχωρήσεων για επενδύσεις και δραστηριότητες, στη βάση του νόμου 4597/2019, όπως συμβαίνει και στους μεγάλους ευρωπαϊκούς λιμένες».
ΑΜΠΕ

«The New Daily Mail» 
Newsroom



ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΘΕΜΑΤΑ

Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ

WEB RADIO

WEB RADIO
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να παραμείνετε στην σελίδα μας, κάντε δεξί κλικ, άνοιγμα νέας καρτέλας

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ



Αιρετικες Ιδεες

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Οι παραπάνω απόψεις δεν απηχούν κατ΄ ανάγκη απόψεις της Εφημερίδας. Προβάλλονται όμως στα πλαίσια του πλουραλισμού και της διαφορετικής άποψης, που υποστηρίζει με σθένος η Εφημερίδα μας.
«The New Daily Mail»

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΟΛΗ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ