LIVE-ΒΟΥΛΗ: ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΥΣΠΙΣΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ - Σε υψηλους τονους η συζητηση


Σάββατο 1 Ιουνίου 2019

ΚΙΝΑΛ: Ρήξη Βενιζέλου-Γεννηματά


«Στις επικείμενες εθνικές εκλογές με απόφαση της Προέδρου του Κινήματος Αλλαγής Φώφης Γεννηματά, επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας τίθεται ο Γιώργος Καμίνης». 
Αυτό αναφέρει ανακοίνωση του Κινήματος Αλλαγής μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης που είχε η κ. Γεννηματά με τον πρώην Δήμαρχο Αθηναίων και υποψήφιο Ευρωβουλευτή.
Η Φώφη Γεννηματά συναντήθηκε και με τον Ευάγγελο Βενιζέλο όμως δεν βρέθηκε κοινός τόπος για την εκλογική στρατηγική του Κινήματος Αλλαγής.

Ευ.Βενιζέλος: Θα έχω πλέον τη δυνατότητα, χωρίς κομματικές δεσμεύσεις, να υπερασπιστώ τις θέσεις μου
Μετά τη συνάντηση ο κ. Βενιζέλος με γραπτή του δήλωση επιβεβαίωσε τη διαφωνία. «Η κυρία Φώφη Γεννηματά ζήτησε να συναντηθούμε σήμερα. Στη συνάντηση μας μου είπε πως θεωρεί ότι έχουμε διαφορές ως προς τη γραμμή του ΚΙΝΑΛ, ότι είχε υποθέσει πως επιθυμώ να διαδραματίζω ένα ευρύτερο ρόλο και ότι σε κάθε περίπτωση έχει δεσμευθεί να τοποθετήσει στη θέση του επικεφαλής του ψηφοδελτίου επικρατείας του ΚΙΝΑΛ άλλο πρόσωπο. Μου είπε επίσης ότι δεν θα ήθελε να φανεί ότι δεν στηρίζω εκλογικά το ΚΙΝΑΛ και ως εκ τούτου η τελευταία θέση στο ψηφοδέλτιο επικρατείας θα μπορούσε να καλυφθεί από εμένα. Ευχαρίστησα την κυρία Γεννηματά γιατί αντιλαμβάνεται το ρόλο μου ως ευρύτερο, αυτό όμως αντιφάσκει με την πρόταση της για τη συμμετοχή μου στην τελευταία θέση του ψηφοδελτίου επικρατείας. Εξέφρασα τη βεβαιότητα μου ότι αντιλαμβάνεται πλήρως τις πολιτικές συνέπειες της επιλογής της. Δεν της ευχήθηκα καλή επιτυχία σε ένα σχέδιο που καθιστά το ΚΙΝΑΛ ουρά του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά την ευχαρίστησα γιατί θα έχω πλέον τη δυνατότητα, χωρίς κομματικές δεσμεύσεις, να υπερασπιστώ δυναμικά τις θέσεις μου για το μέλλον της πατρίδας».
ΑΜΠΕ
«The New Daily Mail» 
Newsroom



ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΘΕΜΑΤΑ

Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ

WEB RADIO

WEB RADIO
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να παραμείνετε στην σελίδα μας, κάντε δεξί κλικ, άνοιγμα νέας καρτέλας

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ



Αιρετικες Ιδεες

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Οι παραπάνω απόψεις δεν απηχούν κατ΄ ανάγκη απόψεις της Εφημερίδας. Προβάλλονται όμως στα πλαίσια του πλουραλισμού και της διαφορετικής άποψης, που υποστηρίζει με σθένος η Εφημερίδα μας.
«The New Daily Mail»

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΟΛΗ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ