ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

Φαραντούρης: Δεν καταλαβαίνω πώς η επενδυτική βαθμίδα επηρεάζει την τσέπη των πολιτών - Νίκος Ρωμανός (Ν.Δ.): Πρώτο βραβείο λαϊκισμού για τον Ν. Φαραντούρη. ***** Χαϊδεύουν ακροδεξιά αυτιά στη Ν.Δ., λέει η Θρασκιά - Αποδοκίμασε Κυριαζίδη ο Μαρκόπουλος. ***** Αλ. Χαρίτσης: Επιστολή στον Άρειο Πάγο για μη ανακήρυξη του συνδυασμού των «Σπαρτιατών» στις ευρωεκλογές. ***** Θεσσαλία: Έβρεξε σε λίγες ώρες όσο νερό πέφτει σε 3,5 μήνες - «Η προσπάθεια έως τώρα απέδωσε», λέει ο Κικίλιας. ***** Π. Μαρινάκης: Εφαρμόζουμε ένα πρόγραμμα με μετρήσιμα αποτελέσματα και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε. ***** Χρ. Τριαντόπουλος: 260 εκατ. ευρώ σε δικαιούχους κρατικής αρωγής από φυσικές καταστροφές τα τελευταία 3 χρόνια. ***** Προφυλακιστέος ο εργολάβος για την κατάρρευση του κτιρίου, όπου έχασε τη ζωή του ο 31χρονος Αστυνομικός.

Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

ΤΙ ΕΙΠΕ Η ΗΡΙΑΝΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΗΣ ΤΗΣ

Υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας πραγματοποιήθηκε η απολογία της Ηριάννας στην κατάμεστη αίθουσα του Εφετείου, όπου εκδικάζεται η αίτηση αποφυλάκισης που έχει καταθέσει. «Bρίσκομαι στη φυλακή από την 1η Ιούνη, γνωρίζω τι έχω κάνει και τι δεν έχω κάνει και γι' αυτά που δεν έχω κάνει τιμωρούμαι και χάνω τα καλυτέρα πράγματα της ζωής μου... Με έκριναν ένοχη με μοναδικό επιχείρημα μια συνάντηση στο σπίτι του συντρόφου μου, που είχε κριθεί από δικαστήριο ως μια φιλική επίσκεψη και γι' αυτό αθωώθηκε ο σύντροφός μου», είπε η κατηγορούμενη, η οποία προσπάθησε να εξηγήσει στο δικαστήριο τη βλάβη που θα υποστεί αν παραμείνει στη φυλακή. «Όσο χάνω εμπειρία και εργασία, οι συνάδελφοί μου προχωράνε. Αυτό σημαίνει πως σε πέντε μήνες, σε ένα χρόνο, δεν θα μπορώ να εργάζομαι στο πανεπιστήμιο και ενώ είμαι σίγουρη ότι στο Εφετείο θα αθωωθώ, ως τότε θα έχουν χαθεί τα αποτελέσματα των κόπων μου», ανέφερε.

«Πριν έξι χρόνια επέλεξα ένα δύσκολο δρόμο να κάνω το πανεπιστήμιο χώρο εργασίας. Το κατάφερα πριν δύο χρόνια, αλλά αυτός ο χώρος είναι πολύ ανταγωνιστικός. Δούλεψα πάρα πολύ για να ξεκινήσω να κατακτώ αυτό τον χώρο και τα κατάφερα. Άρχισα να επεκτείνω τις δραστηριότητές μου για να παραμείνω εκεί και ήμουν σε μία συνεχη κίνηση. Ξαφνικά έγινα επικίνδυνη και καταστρέφονται όλα όσα έχω κάνει. Αύριο κινδυνεύω να χάσω την ευκαιρία μου να συμμετέχω σε ένα πρόγραμμα εξ αποστάσεως», συνέχισε

Στην κατάθεσή τους, ενώπιον του Πενταμελούς Εφετείου Αναστολών δύο καθηγήτριες Γλωσσολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, που επιβλέπουν τη διδακτορική διατριβή της 29χρονης, υποστήριξαν ότι η εργασία της Ηριάννας ξεκίνησε με πολύ καλές προοπτικές, αλλά διεκόπη στο αρχικό στάδιο.

Πρόεδρος: Η καθυστέρηση πόσο θα τη βλάψει;
Μάρτυρας: Πολύ. Θα καθυστερήσει το διδακτορικό, άρα δεν θα μπορέσει να τελειώσει στα τρία χρόνια. Μάλιστα, μερικά πράγματα δεν μπορούν να γίνουν καθόλου, όπως το εφαρμοσμένο μέρος της. Η πρόσβαση στη βιβλιογραφία είναι εξαιρετικά δύσκολη... αυτό το διάστημα πήρα άδεια για να την επισκέπτομαι, αλλά δεν γίνεται να προχωρήσει έτσι. Φανταστείτε τον Σεπτέμβρη κατάφερα να πάω μόλις μία φοράΗ μάρτυρας κατέθεσε ότι ο εγκλεισμός της Ηριάννας θα οδηγήσει στην υποχώρησή της στον πίνακα μοριοδότησης με αποτέλεσμα το Σεπτέμβριο του 2018 να μη βρίσκεται σε επιλέξιμη θέση.

Για λόγους υγείας ζητεί να αποφυλακιστεί και ο 33χρονος Περικλής που έχει καταδικαστεί σε ποινή κάθειρξης 13 ετών για συμμετοχή στην οργάνωση Συνομωσία των Πυρήνων της Φωτιάς. «Το περιβάλλον της φυλακής επιβαρύνει το πρόβλημα υγείας μου...», είπε στους δικαστές. 

''The New Daily Mail'' 
Newsroom



ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΘΕΜΑΤΑ

Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ

WEB RADIO

WEB RADIO
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να παραμείνετε στην σελίδα μας, κάντε δεξί κλικ, άνοιγμα νέας καρτέλας

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ



Αιρετικες Ιδεες

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Οι παραπάνω απόψεις δεν απηχούν κατ΄ ανάγκη απόψεις της Εφημερίδας. Προβάλλονται όμως στα πλαίσια του πλουραλισμού και της διαφορετικής άποψης, που υποστηρίζει με σθένος η Εφημερίδα μας.
«The New Daily Mail»

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΟΛΗ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ