ΣΤΟΝ ΠΑΛΜΟ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ!

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Στουρναρας: Υψηλοι φοροι και εισφορες το μεγαλυτερο εμποδιο στις επιχειρησεις

Πέμπτη, 14 Σεπτεμβρίου 2017

Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΜΕ ΧΑΡΑ 'Η ΜΕ....ΔΑΚΡΥΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ;

Αλ. Τσίπρας: Με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ 
η χώρα γλίτωσε ένα μεγάλο βάρος
Πυρά κατά της κυβέρνησης εξαπολύει ο αντιπροέδρος της Νέας Δημοκρατίας Κωστής Χατζηδάκης, με αφορμή την ολοκλήρωση της πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ«Δεν ξέρω αν ο κ. Τσίπρας και ο κ. Σπίρτζης οδηγήθηκαν στην υπογραφή της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με χαρά ή με… δάκρυα στα μάτια, διότι δεν ήταν μόνο αντίθετοι στην ιδιωτικοποίηση της εταιρείας ως αντιπολίτευση, αλλά έκαναν και ό,τι μπορούσαν επί μια διετία για να καθυστερήσουν μια σχεδόν ολοκληρωμένη διαδικασία από την προηγούμενη Kυβέρνηση» σημειώνει και προσθέτει:

«Ο κ. Σταθάκης μας κατηγορούσε ότι ήμασταν έτοιμοι να ξεπουλήσουμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 300.000.000 ευρώ, που είχε ανακαλύψει ο ίδιος,  ενώ σήμερα η συμφωνία υπογράφηκε με 45.000.000 ευρώ! Εν πάση περιπτώσει, τόσο η Νέα Δημοκρατία, όσο κι εγώ προσωπικά, που είχα ξεκινήσει τη συγκεκριμένη διαδικασία, είμαστε ικανοποιημένοι διότι με την πώληση στην TRENITALIA, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να ανέβει κατηγορία στην Ευρώπη. Eλπίζουμε ότι δεν θα βρεθεί και πάλι ένας σύμβουλος του πρωθυπουργού να στείλει και τους Ιταλούς εκεί που έστειλε την Eldorado Gold o κ. Καρανίκας».


Αλ. Τσίπρας: Με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η χώρα γλίτωσε ένα μεγάλο βάρος

Αρχή μιας σειράς πολύ σημαντικών ιταλικών επενδύσεων χαρακτήρισε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική Ferrovie Dello Stato.
Ο κ. Τσίπρας επισήμανε ότι η υπόθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει απασχολήσει τη χώρα εδώ και πολλά χρόνια, «όχι μόνο ως μια διαδικασία αποκρατικοποίησης, αλλά ως διαδικασία που έπρεπε να προχωρήσει, προκειμένου το ελληνικό δημόσιο να αποφύγει μια ζημιά πολλών εκατομμυρίων ευρώ, από ποινές, πρόστιμα που είχε να επιβάλει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε σχέση με τον ανταγωνισμό στην Ελλάδα, πρόστιμα ύψους 700 εκατ. ευρώ».

Κατόπιν αυτών, ο κ. Τσίπρας εξήγησε ότι η σημασία της επένδυσης έγκειται στο γεγονός ότι η χώρα γλίτωσε από ένα μεγάλο οικονομικό βάρος που, όπως τόνισε, προφανώς και δεν ανήκε στη διαχείριση της σημερινής κυβέρνησης, στο τίμημα αυτό καθεαυτό, αλλά ακόμα περισσότερο στο μέγεθος των επενδύσεων που θα κάνει στην ελληνική οικονομία, στον ελληνικό σιδηρόδρομο, ύψους 500 εκατ. ευρώ«Σε μια εποχή που έχουμε πολύ μεγάλη ανάγκη να υπάρξει ένα δίκτυο εξυπηρέτησης των επιβατών που θα είναι αξιόπιστο και θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους, και δεύτερον σε μια εποχή που όσο ποτέ άλλοτε η ελληνική οικονομία διψάει για επενδύσεις. Γιατί οι επενδύσεις φέρνουν θέσεις εργασίας και βασικός μας στόχος -ό, τι πιο προοδευτικό μπορεί να πει κανείς σε μια χώρα που εξέρχεται από μια τόσο τρομερή κρίση-, είναι η στρατηγική για τη δημιουργία θέσεων εργασίας» συνέχισε. «Η εργασία και το δικαίωμα στην ανάκτηση της εργασίας είναι ό,τι πιο προοδευτικό μπορεί να υπάρξει αυτή την ώρα, μαζί βεβαίως με την προσπάθεια μας να επουλώσουμε τις κοινωνικές πληγές και να οδηγηθούμε σε ένα μοντέλο δίκαιης ανάπτυξης», τόνισε ο πρωθυπουργός.
ΑΜΠΕ

''The New Daily Mail'' 
Newsroom

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ/WEB TV

ΒΟΥΛΗ: ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

WEB RADIO

WEB RADIO
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να παραμείνετε στην σελίδα μας, κάντε δεξί κλικ, άνοιγμα νέας καρτέλας

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΟΛΗ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ