ΣΤΟΝ ΠΑΛΜΟ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ!

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Επιμενει στο ονομα «Μακεδονια του ιλιντεν» ο Ζαεφ

Επιμενει στο ονομα «Μακεδονια του ιλιντεν» ο Ζαεφ
Στο όνομα «Μακεδονία του Ίλιντεν», επιμένει ο πρωθυπουργός της πΓΔΜ, Ζόραν Ζάεφ, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση της χώρας του συνεχίζει να θεωρεί ότι πρόταση που κατέθεσε είναι η πιο κατάλληλη για την εξεύρεση λύσης στο ονοματολογικό.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους ο κ. Ζάεφ, απέρριψε την άποψη πως το όνομα αυτό εκπέμπει αλυτρωτισμό, ενώ σημείωσε πως πρόκειται για μία σύνθετη ονομασία με χρονικό προσδιορισμό.
Επιπλέον, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων των Σκοπίων, ο πρωθυπουργός της γείτονος τόνισε πως με το «Μακεδονία του Ίλιντεν», η πΓΔΜ αποδέχεται το erga omnes και ενισχύει την εθνική της ταυτότητα και διαφυλάττει την αξιοπρέπεια της.
«Πρόκειται για μία λύση που συνιστά κέρδος και για τις δύο πλευρές και που οδηγεί στην επίλυση της 25ετούς διαφοράς για το θέμα του ονόματος», ανέφερε ο κ. Ζάεφ.

Κυριακή, 18 Ιουνίου 2017

EUROSTAT: ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑ ΥΨΗ

Έρευνα της Eurostat για τη διαμόρφωση των τιμών επιβεβαιώνει αυτό που γνωρίζουν καλά οι Έλληνες καταναλωτές: Οι τιμές αυξάνονται εύκολα και γρήγορα, αλλά μειώνονται δύσκολα και αργά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ευρωπαϊκής στατιστικής υπηρεσίας για την Ελλάδα, που παρουσιάζει η «Καθημερινή της Κυριακής», όταν μεταβάλλονται οι τιμές της βιομηχανίας διαφορετικό είναι το ποσοστό μετάδοσης, ή μετακύλισης, στις τιμές καταναλωτή στην περίπτωση αύξησης των τιμών απ’ ό,τι στην περίπτωση μείωσης: Στην περίπτωση της αύξησης είναι 29,4%, ενώ στην περίπτωση της μείωσης είναι πολύ χαμηλότερο 8,1%Με άλλα λόγια, οι αυξήσεις μετακυλούνται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό στη λιανική, στην περίπτωση των τροφίμων πάντα, σε σύγκριση με τη μετακύλιση των μειώσεων.

Αυτό το φαινόμενο δεν είναι μόνον ελληνικό, αλλά συναντάται και σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Υπάρχουν, ωστόσο, χώρες, όπως, για παράδειγμα η Γερμανία, όπου παρατηρείται σχεδόν ο ίδιος βαθμός μετάδοσης των αυξήσεων και μειώσεων στις τιμές λιανικής, αλλά και χώρες όπως η Τσεχία, η Ελβετία και η Ισπανία, όπου είναι υψηλότερος ο βαθμός μετάδοσης των μειώσεων. Όπως σημειώνεται στο ρεπορτάζ της «Καθημερινής», τα τελευταία έτη οι συνέπειες από αυτήν την ακαμψία των τιμών στην Ελλάδα, έγιναν πιο έντονες και συνάμα πιο επώδυνες για την τσέπη της συντριπτικής πλειονότητας των καταναλωτών, δεδομένου ότι η υποχώρηση του διαθέσιμου εισοδήματος έγινε με πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες. Για τον λόγο αυτό, άλλωστε, ελάχιστα αντελήφθησαν οι καταναλωτές τα όποια θετικά στοιχεία μπορεί να έχει ένα αρνητικό εκ των πραγμάτων φαινόμενο, όπως είναι ο αντιπληθωρισμός, που διήρκησε στην Ελλάδα 45 μήνες, από τον Μάρτιο του 2013 έως και τον Νοέμβριο του 2016.

Επίσης σύμφωνα με το δημοσίευμα την συγκεκριμένη περίοδο (Μάρτιος 2013- Νοέμβριος 2016) του αντιπληθωρισμού, ο εισαγόμενος πληθωρισμός, από την εισαγωγή βασικών προϊόντων, καθυστερούσε τη διόρθωση των τιμών, υπό την έννοια ότι σε κάποια βασικά προϊόντα, κυρίως τρόφιμα, οι τιμές θα μπορούσαν να βρίσκονται σε χαμηλότερα επίπεδα. Στην παρούσα φάση, η επίδραση του εισαγόμενου πληθωρισμού είναι επίσης πολύ έντονη, καθώς έρχεται να ενισχύσει τις αυξήσεις που προκαλεί η άλλη σημαντική αιτία διατήρησης των τιμών βασικών προϊόντων, αλλά και κάποιων υπηρεσιών, σε υψηλά επίπεδα τα τελευταία χρόνια, και δη οι έμμεσοι φόροι, οι αυξήσεις των οποίων τα τελευταία χρόνια τείνουν να αποκτήσουν μόνιμο χαρακτήρα.

''The New Daily Mail'' 
Newsroom

WEB RADIO

WEB RADIO
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να παραμείνετε στην σελίδα μας, κάντε δεξί κλικ, άνοιγμα νέας καρτέλας

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΟΛΗ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ