ΣΤΟΝ ΠΑΛΜΟ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ!

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

ΗΠΑ: Ιστορικη ευκαιρια για λυση με πΓΔΜ

ΗΠΑ: Ιστορικη ευκαιρια για λυση με πΓΔΜ
Την άποψη ότι υπάρχει ένα ιστορικό παράθυρο ευκαιρίας για την επίλυση του ονοματολογικού ανάμεσα στην Αθήνα και τα Σκόπια εξέφρασε ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ Μάικ Πενς στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, κατά την διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχαν το Σάββατο το μεσημέρι.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε ο Λευκός Οίκος, ο Αμερικανός αντιπρόεδρος συνεχάρη τον κ. Τσίπρα για τον εποικοδομητικό του ρόλο στην διαπραγματευτική διαδικασία, σημειώνοντας όμως παράλληλα ότι ο παράγοντας του χρόνου πρέπει να ληφθεί υπόψη.
«Ο αντιπρόεδρος Μάικ Πενς μίλησε σήμερα με τον πρωθυπουργό της Ελλάδας Αλέξη Τσίπρα για να εκφράσει την εκτίμησή του για τον ηγετικό ρόλο που έχει διαδραματίσει, μαζί με τον πρωθυπουργό της πΓΔΜ Ζόραν Ζάεφ, στις προσπάθειες επίλυσης της μακρόχρονης διένεξης του ονοματολογικού. Συμφώνησαν ότι οι δύο πλευρές έχουν μια ιστορική ευκαιρία να επιλύσουν αυτό το ζήτημα και ότι ο χρόνος πρέπει ληφθεί υπόψη», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Ο κ. Πενς εξέφρασε την στήριξη του στις προσπάθειες που καταβάλλουν οι δύο χώρες για την εξεύρεση αμοιβαία αποδεκτής ονομασίας, εκφράζοντας την πεποίθηση πως η επίλυση του ονοματολογικού θα συμβάλλει στην ενίσχυση της ειρήνης και της σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή.
«Ο αντιπρόεδρος ενθάρρυνε τον πρωθυπουργό Τσίπρα να συνεχίσει να συνεργάζεται με τον πρωθυπουργό Ζάεφ για μια αμοιβαία αποδεκτή συμφωνία. Η επίλυση αυτού του ζητήματος θα προωθήσει τη σταθερότητα και την ειρήνη στην περιοχή», καταλήγει η ανακοίνωση του Λευκού Οίκου.

Κυριακή, 18 Ιουνίου 2017

Κ. ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ: ΕΩΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΙΟΥΛΙΟΥ ΤΟ Ν/Σ ΓΙΑ ΤΑ ΑΕΙ

Στα μέσα Ιουλίου αναμένεται να κατατεθεί προς ψήφιση στη Βολή το νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας Κώστα Γραβρόγλου που αποκάλυψε ότι υπήρξαν πιέσεις από τους θεσμούς για να αλλάξουν διατάξεις του υπό κατάρτιση νομοσχεδίου. Σε συνέντευξή του στην ''Καθημερινή της Κυριακής'' ξεκαθαρίζει πάντως ότι αλλαγές θα γίνουν και μέσα από τον διάλογο με τους διδάσκοντες στα πανεπιστήμια, ενώ θα διατηρηθεί «η βασική φιλοσοφία του».

«Η ζωή χωρίς πιέσεις θα ήταν βαρετή. Υπάρχουν πιέσεις και εδράζονται σε διαφορετικές αντιλήψεις που έχουν οι θεσμοί ως προς τη λειτουργία και την αποτελεσματικότητα των δικών μας θεσμών», σημειώνει ο υπουργός. Υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις μεταξύ των δύο πλευρών για τα θέματα της κατάργησης των Συμβουλίων, της φοιτητικής συμμετοχής στη διοίκηση των ΑΕΙ, της προστασίας του ασύλου και το προωθούμενο σύστημα εκλογής πρυτανικών αρχών, αναφέρει ο κ. ΓαβρόγλουΟ Υπουργός υπεραμύνεται των ανωτέρω επιλογών σημειώνοντας:
  • Για την κατάργηση των Συμβουλίων: Πολλοί διαπρεπείς Έλληνες του εξωτερικού ήρθαν να προσφέρουν με ειλικρινή τρόπο, σε έναν θεσμό, όμως, που από την ίδρυσή του ήταν φαλκιδευμένος, αφού στόχος τω Συμβουλίων όπως ιδρύθηκαν το 2011 δεν ήταν η ποιοτική αναβάθμιση των ιδρυμάτων αλλά η ο περαιτέρω έλεγχος των διοικήσεων, ο αποκλεισμός των μη αρεστών.
  • Για τη συμμετοχή φοιτητών στη διοίκηση των ΑΕΙ και τις πρυτανικές εκλογές: Οι φοιτητές δεν θα μετέχουν στις εκλογές των οργάνων, θα συμμετέχουν και θα συναποφασίζουν στις συνεδριάσεις των οργάνων. Δεν μπορεί οι φοιτητές να έχουν δικαίωμα ψήφου στις εθνικές εκλογές και να μην μπορούν να εκπροσωπούνται στη Σύγκλητο.
  • Για το άσυλο: Η δημοκρατία κινδυνεύει να γραφειοκρατικοποιηθεί ανά πάσα στιγμή, πρέπει να έχουμε ένα καμπανάκι που να προειδοποιεί. Η διάταξη για το άσυλο είναι μέρος της συνολικής προσπάθειας να τεθούν ουσιαστικοί κανόνες.
Δηλώνει ανοιχτός στα αγγλόφωνα προπτυχιακά προγράμματα των πανεπιστημίων, θέτοντας ωστόσο ως προϋποθέσεις «να γίνουν με σχέδιο και να θεσπιστούν κανόνες».
ΑΜΠΕ

''The New Daily Mail'' 
Newsroom

WEB RADIO

WEB RADIO
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να παραμείνετε στην σελίδα μας, κάντε δεξί κλικ, άνοιγμα νέας καρτέλας

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΟΛΗ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ