ΣΤΟΝ ΠΑΛΜΟ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ!

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Μακρον: οταν Γαλλια και Γερμανια μιλουν με μια φωνη, η Ευρωπη μπορει να προοδευσει

Μακρον: οταν Γαλλια και Γερμανια μιλουν με μια φωνη, η Ευρωπη μπορει να προοδευσει
Όταν η Γαλλία και η Γερμανία μιλούν με μία φωνή, τότε η Ευρώπη μπορεί να προοδεύσει, τόνισε ο πρόεδρος της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν, κατά την κοινή συνέντευξή Τύπου την οποία δίνει, μετά το τέλος της Συνόδου Κορυφής, μαζί με την καγκελάριο της Γερμανίας Άγκελα Μέρκελ. «Δεν φτάνει φυσικά μόνον αυτό, αλλά είναι σίγουρα αναγκαίο», πρόσθεσε.
Σε ό,τι αφορά τη μετανάστευση, ο επικεφαλής του γαλλικού κράτους σημείωσε ότι «δεν πρόκειται για ζήτημα λίγων χωρών, αλλά κοινή πρόκληση για όλους μας, η οποία απαιτεί και κοινή απάντηση και δράση». Πλέκοντας το εγκώμιο της Γερμανίδας καγκελαρίου, ο κ. Μακρόν σημείωσε ότι η κ. Μέρκελ «έχει λάβει το τελευταίο διάστημα αποφάσεις που απαιτούν θάρρος».
Αυστηρό μήνυμα Παυλόπουλου στην Τουρκία: Δεν είναι δυνατόν να μην σέβεσαι την Αγιά Σοφιά και να θεωρείς την ευρωπαϊκή σου προοπτική ανοιχτή.

Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2017

ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΝΕΑ...ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ

Πριν στεγνώσει το μελάνι από την υπογραφή της σύμβασης πώλησης της ελληνικής σιδηροδρομικής εταιρείας στη Ferrovie dello Stato Italiane έναντι 45 εκατ. ευρώ, το Δημόσιο, διά της εποπτευόμενης από το υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ΓΑΙΑΟΣΕ, μιλάει για ίδρυση νέας κρατικής σιδηροδρομικής εταιρείας, σύμφωνα με την ''Καθημερινή''.

Ειδικότερα, ο διευθύνων σύμβουλός της Αθανάσιος Σχίζας προανήγγειλε πως η κρατική εταιρεία «θα κινηθεί για την απόκτηση σιδηροδρομικής άδειας», ενώ παράλληλα δήλωσε ότι: «Έχει σχεδιαστεί πρόγραμμα ανακατασκευής του τροχαίου υλικού, αξίας 40 - 45 εκατ. ευρώ, για τη βελτίωση του ίδιου του τροχαίου υλικού, ώστε ύστερα από τρία χρόνια να είναι σε αντίστοιχο επίπεδο του μέσου όρου των ανεπτυγμένων ευρωπαϊκών κρατών». «Δεν θα ανταγωνιστούμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ», εξηγεί, ωστόσο «οφείλει το ελληνικό Δημόσιο να έχει μια σιδηροδρομική άδεια στην κατοχή του για κάθε ενδεχόμενο», ανέφερε χαρακτηριστικά. Η κίνηση της ΓΑΙΑΟΣΕ χαρακτηρίζεται από ορισμένους κύκλους της βιομηχανίας μεταφορών «επιεικώς άκομψη» και ενδεικτική του γιατί έχει υπονομευθεί το επενδυτικό κλίμα για τη χώρα.

Ακόμη μεγαλύτερο προβληματισμό, όμως, δημιουργούν στην αγορά πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών θέτουν και θέμα διασφάλισης της εκμίσθωσης τροχαίου υλικού, δηλαδή μηχανών και βαγονιών, από το στοκ του ελληνικού Δημοσίου, το οποίο ελέγχει στο σύνολό του η ΓΑΙΑΟΣΕ. Και στο πλαίσιο αυτής της αξίωσης, μάλιστα, φέρεται να επαπειλείται, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές, και η έγερση θέματος καταβολής των επιδοτήσεων της τάξης των 50 εκατ. ευρώ ετησίως που λαμβάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για δημόσιες υπηρεσίες, τις άγονες δηλαδή σιδηροδρομικές γραμμές. Ειδικότερα, φέρεται να τίθεται θέμα «επακριβούς αποτίμησής τους, ώστε να μην καταβάλλονται χρήματα που δεν πάνε για τις άγονες».

Αν και κύκλοι κοντά στην υπόθεση εκτιμούν πως το ζήτημα της καταβολής των 50 εκατ. ευρώ ενδεχομένως να εγείρεται ως διαπραγματευτικό μέσο πίεσης προς την ιταλική πλευρά, γεγονός παραμένει πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ιδιωτικοποιήθηκε με τις συμβάσεις αυτές για τις επιδοτήσεις υπογεγραμμένες για πέντε χρόνια και άρα ο επενδυτής εμφανίζεται να είναι νομικά κατοχυρωμένος. Εφόσον οι πληροφορίες αυτές, όμως, ευσταθούν και το ζήτημα κλιμακωθεί, ενδέχεται να δημιουργηθεί εμπλοκή στην ομαλή ολοκλήρωση της συναλλαγής.
''Καθημερινή''

''The New Daily Mail'' 
Newsroom

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ/WEB TV

ΠΡΩΪΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ - ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

WEB RADIO

WEB RADIO
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να παραμείνετε στην σελίδα μας, κάντε δεξί κλικ, άνοιγμα νέας καρτέλας

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η σελίδα του Σάββα Ρομπόλη

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΟΛΗ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ